Poletna akcija:
10 % popust na vsa izobraževanja do 31. avgusta 2024.

Načrtovanje promocijske strategije

seminar

Za zaključene skupinein posameznike

Do nadaljnjega izvajamo samo izobraževanja za zaključene skupine ter individualna mentorstva na lokaciji po dogovoru.

Za več informacij smo dosegljivi na
040 512 215 ali info@kreativnasola.si

Pošlji povpraševanje

Sestavi svoj recept za popolno promocijo

Brez dobro premišljene strategije in načrtovane promocije, se lahko zanesete zgolj na srečno naključje.

Promocijska strategija temelji tako na podrobni analizi kupcev, konkurence in trga, kakor tudi oceni vseh elementov tehnološkega, ekonomskega, kulturnega ali politično / pravnega okolja, ki bi lahko vplivala na odločitev o nakupu produkta/storitve. Ključni element promocijske strategije pa je vedno tudi poslanstvo organizacije.

Brez omejitev

Za zagotavljanje kvalitete dela ter možnosti prilagajanja predznanju udeležencev izobraževanj, ki temeljijo na učenju preko praktičnih nalog (predvsem računalniški tečaji), se z naročniki pogosto dogovarjamo za majhne skupine do 6 udeležencev.

Pri izvajanju seminarjev pa načeloma nismo tako zelo striktni z omejevanjem števila udeležencev, zato se prilagajamo naročniku tudi v primeru večjega števila udeležencev.

Program po meri organizacije

  • 6 ur izobraževanja (8 šol. ur)
  • 1 do 2 srečanja
  • na vaši lokaciji

Razumemo da so potrebe vsake organizacije nekoliko drugačne, zato začnemo z osnovami pristopa k promociji, nadaljujemo pa z raziskavo, skupnim razvojem idej in iskanju optimalnih možnosti pristopa k pripravi promocijskih vsebin glede na dejavnost, poslanstvo, cilje, finančne in kadrovske zmožnosti ter ciljno publiko vaše organizacije.

Dosegljiva cena

Pravne osebe* / 200 €
NVO in fizične osebe* / 150 €

* Cena velja za izvedbo izobraževanja za 1 do 2 osebi (cena je torej enaka, če je prisotna 1 oseba ali 2). Za vsako dodatno osebo se zaračuna dodatnih 20 €.

V primeru večjih skupin (nad 15 udeležencev) pokličite za individualno ponudbo.

Za izobraževanja izven Ljubljane zaračunavamo tudi potne stroške.

Niste prepričani kateri program je primeren za vas?

Vse, ki niste popolnoma prepričani kateri program je primernejši za naloge, s katerimi se srečujete, vabimo, da si pred odločitvijo ogledate našo primerjavo programov tako po nalogah in namenu, kakor tudi njihovih prednostih in slabostih.

PRIMERJAVE PROGRAMOV

Vsak udeleženec dela na lastni računalniški in programski opremi.

Na izobraževanju potrebujete lasten računalnik z že inštaliranim programom verzije vsaj CS5 ali novejše. Če programa še nimate, ga lahko zakupite, najamete ali njihovo 7 dnevno brezplačno preizkusno različico potegnete iz uradne strani razvijalca programa.

Adobe Creative Cloud

Le prava strategija v kombinaciji s premišljeno komunikacijo in kreativnimi rešitvami prinaša rezultate.

Ko prepoznamo našega potencialnega kupca ter razumemo konkurenco in trg, postane priprava promocijskega načrta preprosta. S premišljeno komunikacijo in privlačnimi kreativnimi rešitvami mu bomo preko skrbno izbranega medija sporočili, da imamo točno to, kar potrebuje.

Komu je izobraževanje namenjeno?

  • zaposlenim na področju promocije, ki bi radi ponudbo vaše organizacije predstavili na kar najbolj efektiven način,
  • “malim” podjetnikom in samozaposlenim, ki so zaradi pomanjkanja finančnih sredstev, primorani sami skrbeti za promocijo,
  • oblikovalcem, ki si želijo svojim naročnikom ponuditi celosten pristop k promociji,
  • vsem, ki se pri delu srečujejte s celostno pripravo promocijske akcije, in se zavedate, da rezultat oblikovanja še zdaleč ni zgolj pripraviti vizualno privlačen izdelek ter da mora le ta tudi doseči zastavljene cilje,
  • študentom in iskalcem zaposlitve, ki bi radi pridobili vsesplošno uporabna znanja in dodatne prednosti ob iskanju zaposlitve,
  • vsem, ki se občasno srečujete z nalogami, ki zahtevajo pripravo promocijskih vsebin za tisk, internet in družbene medije, …

Naučili se bomo:

  • iskanja in pravilnega izpostavljanja prednosti vašega izdelka ali storitve, ki bistveno vplivajo na odločitev o nakupu,
  • izbrati pravi način komunikacije in medijev, preko katerih bomo najlažje nagovorili morebitnega kupca,
  • osnovnih izhodišč in malih skrivnosti pri pripravi uspešnih promocijskih besedil in sloganov, ...

Mojca Gorjan

Predavateljica ter idejni in programski vodja Poslovno Kreativne šole

Sicer oblikovalka, ki pa se zadnjih 15 let intenzivno ukvarja z raziskovanjem in poučevanjem na področjih sodobnega pristopa k podjetništvu, promocije, komunikacije, kreativnega razmišljanja, spodbujanja ustvarjalnosti, psihologije (s poudarkom na motivaciji in sprejemanju odločitev) ter filozofije.

Strastna zagovornica pomena ustvarjalnosti ter izobraževanja v vseh starostnih obdobjih, … za osebnostni razvoj, napredek in premagovanje vsakodnevnih življenjskih ter kariernih ovir. Ena tistih, katerim nikoli ne zmanjka novih idej, ki verjame v moč pozitivnega mišljenja ter zagovarja dejstvo, da lahko prav vsak uresniči še tako visoko zastavljene cilje.

Več > Portfolio

Program izobraževanja

Program je zasnovan kot kombinacija predavanja in praktičnega dela oz. teoretičnega dela, podprtega z asistenco pri pripravi lastnega promocijskega plana.

  • zakaj je analiza potrebna,
  • kako ste se lotevali promocije do sedaj,
  • kaj je delovalo in kaj ni,
  • ocena prednosti in slabosti dosedanje promocije,
  • kdo je vaša obstoječa oz. željena ciljna publika in trg,
  • konkurenca, ter njihove prednosti in slabosti,…
  • zakaj smo na trgu,
  • kakšne težave rešujemo,
  • kakšni so naši kratkoročni in dolgoročni cilji …
  • dejavnost organizacije, produkt oz. storitev danes in
  • njen potencial v bližnji in daljnji prihodnosti, …
  • promocija v tisku ali na spletu,
  • družbeni in vsebinski marketing,
  • promocijska darila in drugi načini promocije,
  • predvsem pa: kateri načini ustrezajo vaši dejavnosti …
  • komunikacija v besedi in sliki ali … na hitro o tem kako pripraviti dober prodajni tekst in kako izbrati slikovni material, ki pritegne pozornost,
  • etika v promociji, …
  • definiranje ciljev promocije,
  • pravila, prednosti in slabosti promocije v tiskovinah, na spletu ali preko družbenih medijiev in kako aplicirati rezultate analize v posameznih promocijskih medijih,
  • smiselna izbira promocijskih medijev glede na dejavnost in ciljno publiko,
  • časovno planiranje promocije …
  • kaj lahko naredimo sami in kaj raje zaupati strokovnjakom,
  • pregled obstoječih in izbor najprimernejših programov za risanje, oblikovanje ter pripravo fotografij ter urejevalnikov vsebin spletnih strani …

Predstavili vam bomo tudi seznam spletnih povezav, s katerimi si lahko pomagate pri:

  • delu in učenju ter najdete uporabne nasvete iz področja računalniške grafike,
  • iskanju inspiracij za vaše promocijske izdelke,
  • iskanju fotografskih predlog, ikon, grafik ter tipografije za vaše promocijske materiale,
  • iskanju funkcionalnih predlog za vaše spletne strani, pa tudi tiskovine …
Kvaliteto izobraževanja potrjujejo tako odlične ocene kakor tudi pozitivna mnenja dosedanjih udeležencev*
Kvaliteta programa 92%
Zahtevnost programa 35%
Kvaliteta predavanja 99%
Odnos in vzdušje na predavanju 98%
*Upoštevane so ocene udeležencev, ko so nam po zaključku izobraževanja izpolnili vprašalnik o zadovoljstvu.

Samo 3 meseci so od izobraževanja in rezultati se že poznajo. Zelo priporočam.

Andreja T.
Udeleženka seminarja

Na promocijo gledam čisto drugače kot pred seminarjem. Hvala.

Jernej Ž.
Udeleženec seminarja

Hvala predvsem za nasvete, kaj vse lahko naredimo, tudi če si ne moremo privoščiti velikih stroškov za promocijo.

Andraž A..
Udeleženec seminarja

Poletna akcija:
10 % popust na vsa izobraževanja do 31. avgusta 2024.

Načrtovanje promocijske strategije

seminar

Za zaključene skupinein posameznike

Do nadaljnjega izvajamo samo izobraževanja za zaključene skupine ter individualna mentorstva na lokaciji po dogovoru.

Za več informacij smo dosegljivi na
040 512 215 ali info@kreativnasola.si

Pošlji povpraševanje

Pogosta vprašanja

Izobraževanje je namenjeno tako popolnim začetnikom, kot tudi tistim, ki že imate nekaj izkušenj, pa se na tem področju vseeno še malo iščete in bi radi bolj poglobljeno znanje za lažje razumevanje.

Delo v majhnih skupinah (do 6 udeležencev) nam hkrati omogoča, da se prilagajamo predznanju in potrebam posameznika.

Ob zaključku izobraževanja boste prejeli potrdilo o udeležbi na izobraževanju iz katerega je razvidno vaše ime, datum udeležbe, naziv in obseg izobraževanja.

Upoštevati pa morate, da potrdilo ni certifikat znanja saj pridobljenega znanja v sklopu samega izobraževanja ne preverjamo.

Izobraževanja se izvajajo v vaših prostorih. Pripeljemo se lahko kamorkoli v Sloveniji.

Če pa slučajno nimate prostora primernega za izvedbo izobraževanja nam to sporočite in ga bomo skupaj našli, pri čemer morate upoštevati, da je morebitno plačilo najema prostora strošek naročnika in ne izvajalca programa.

Kombiniranje je možno, je pa dejstvo, da je 15 ur (oz. 20 šolskih ur) ravno pravšnja meja, da se začetnik spozna z novim programom do te mere, da je sposoben nadaljnjega samostojnega dela v njem. Če pa udeleženci izobraževanja do neke mere že samostojno delajo v programu, ne vidimo težav zakaj ne bi pokukali in spoznali osnove še katerega od ostalih programov, ki jih bodo potrebovali za opravljanje zastavljenih nalog.

Naučiti se dela v novem programu iz skupine Adobe programov je ponavadi za nekoga lažje in občutno hitreje kakor takrat, ko se je prvič srečal s programi namenjenimi oblikovanju. Včasih se tako naročniki odločajo za zakup zgolj nekaj dodatnih ur poleg ur, ki jim pripadajo ob zakupu programa. Če se pa želite naučiti osnov dela v vseh treh programih: Adobe Illustrator, Indesign in Photoshop pa za začetek priporočamo zakup tistih dveh tečajev za katera ocenjujete, da jih boste najbolj potrebovali, v zakupljene ure pa poizkusimo “stisniti” še vsaj najosnovnejše funkcije tretjega programa, ki ga boste potrebovali pri delu.

Morda še namig: ob zakupu vseh treh programov bo po dosedanjih izkušnjah na voljo več časa za delo na lastnih projektih, kar seveda pomeni tako več pridobljenega znanja, kot tudi več pripravljenih promocijskih materialov pod vodstvom izkušenega mentorja.

Preverite cenik opcij izobraževanj ter ugodnosti
Brez omejitev

Za zagotavljanje kvalitete dela ter možnosti prilagajanja predznanju udeležencev izobraževanj, ki temeljijo na učenju preko praktičnih nalog (predvsem računalniški tečaji), se z naročniki pogosto dogovarjamo za majhne skupine do 6 udeležencev.

Pri izvajanju seminarjev pa načeloma nismo tako zelo striktni z omejevanjem števila udeležencev, zato se prilagajamo naročniku tudi v primeru večjega števila udeležencev.

Program po meri organizacije

  • 6 ur izobraževanja (8 šol. ur)
  • 1 do 2 srečanja
  • na vaši lokaciji

Razumemo da so potrebe vsake organizacije nekoliko drugačne, zato začnemo z osnovami pristopa k promociji, nadaljujemo pa z raziskavo, skupnim razvojem idej in iskanju optimalnih možnosti pristopa k pripravi promocijskih vsebin glede na dejavnost, poslanstvo, cilje, finančne in kadrovske zmožnosti ter ciljno publiko vaše organizacije.

Dosegljiva cena

Pravne osebe* / 200 €
NVO in fizične osebe* / 150 €

* Cena velja za izvedbo izobraževanja za 1 do 2 osebi (cena je torej enaka, če je prisotna 1 oseba ali 2). Za vsako dodatno osebo se zaračuna dodatnih 20 €.

V primeru večjih skupin (nad 15 udeležencev) pokličite za individualno ponudbo.

Za izobraževanja izven Ljubljane zaračunavamo tudi potne stroške.

Za morebitne dodatne informacije smo dosegljivi na info@kreativnasola.si ali 040 512 215.