Cilju naproti

Izobraževanja, mentorstvo, svetovanje in vsestranska podpora na vaši poti proti zastavljenemu cilju.

Mentorstvo je idealna rešitev za vse, ki potrebujete svetovanje in praktično pomoč pri pripravi promocijskih materialov, pa ne veste kje začeti ali pa se vam zdi, da kljub vloženemu trudu ne dosegate pričakovanih rezultatov.

Izobraževanje z asistenco po vaši meri. Po rednih ali prirejenih programih zastavljenih na podlagi naših 30 letnih izkušenj iz področja oblikovanja in promocije ter 20 letnih izkušenj s področja izbraževanja ter vaših ciljev ter potreb po promociji.

seznam izobraževanj

Prednosti:

izobraževanja potekajo na vaši lokaciji,
večja možnost kombiniranja med programi, ki jih potrebujete pri oblikovanju in s tem bolj celosten vpogled v pripravo promocijskih vsebin,
praktično delo na vaših nalogah, s ciljem, da imate ob zaključku izobraževanja tudi zaključeno nalogo (ali več nalog), zaradi katerih ste se odločili za izobraževanje, ...
večja zapomnljivost, saj si udeleženci izobraževanja ob delu na lastnih projektih tudi lažje predstavljajo kje jim bodo funkcije prišle prav in tako teorijo lažje prenesejo v prakso, ...
Poletna akcija:
10 % popust na vsa izobraževanja do 31. avgusta 2024.

Mentorstvo

Ena na ena ali cel oddelek

Idealna priložnost za vse, ki se zavedate, da bi s pravim in premišljenim pristopom lahko naredili veliko več in zato iščete nove ideje in nasvete, kako postati bolj opazni, pospešiti prodajo in narediti korak naprej na področju razpoznavnosti vaše organizacije, storitve ali posameznega izdelka.

Analiza stanja in jasni cilji

Kje smo? Kaj si želimo doseči? Kdo je naša ciljna publika in kako jim lahko pridemo naproti?

Ta in še številna druga vprašanja si bomo zastavili že takoj na začetku sodelovanja, ves čas ob pripravi promocijskih materialov ter po zaključku vsake promocijske akcije ponovno analizirali rezultate in tako ves čas preverjali ali smo še/že na pravi poti.

Teorija in praksa v enem

Ko so naši cilji jasno zastavljeni bomo natanko vedeli tudi katera znanja potrebujemo za realizacijo le teh.

Učili se bomo skozi praktične naloge in skupaj zastavljene promocijske projekte. Nekaj bo teorije, hkrati pa tudi čimveč praktičnega dela na vaših projektih. Čisto preprosto, ker si vsi želimo čimprejšnjih rezultatov.

Oblikovanje predlog (template) za hitrejše delo

Verjamem, da imate poleg promocije še drugo delo. Prodajate storitve ali izdelke? Informirate, osveščate, zdravite, izobražujete …

Mentorstvo vključuje možnost sodelovanja na področju oblikovanja predlog, pripravljenih na podlagi skupaj zastavljenih ciljev, kjer boste lahko zgolj zamenjali tekst in sliko ter poslali v tisk, objavili na spletu ali družbenih medijih.

Uvajanje zaposlenih

Ugotavljate, da bi lahko dosegli več z dobro promocijo, ali pa ste morda na delovno mesto na področju promocije zaposlili novo osebo, ki jo je potrebno uvesti, vi pa nimate ne časa in ne pravega znanja za to?

Mentorstvo je lahko idealen most med željami in cilji vodstvenega kadra ter zaposlenimi na področju promocije. Vi boste povedali kaj si želite doseči, mi bomo vaše sodelavce usmerili na pravo pot ter jih opremili s potrebnim znanjem.

Večja možnost kombiniranja med programi

Bi se radi naučili uporabe več kot enega programa namenjenega oblikovanju promocijskih vsebin pa ne veste točno kje začeti? 

Mentorstvo omogoča fleksibilno kombiniranje in nadgrajevanje znanj, ki jih potrebujete pri oblikovanju in s tem bolj celosten vpogled v pripravo promocijskih vsebin.

1.
Analiza in svetovanje

Začeli bomo z analizo dosedanje promocije, definirali vaše cilje, poslanstvo in izkušenje, nadaljevali pa s svetovanjem pri pripravi koncepta in plana ter realizacijo promocije – toliko časa dokler ne boste samostojni.

2.
Izobraževanje in konzultacije

Po analizi bomo pripravili in realizirali plan izobraževanja z namenom dopolnitve znanja po skupaj zastavljenem programu popolnoma prilagojenemu vašim potrebam, predznanju ter zastavljenim ciljem.

3.
Promocija in oblikovanje

S skupnimi močmi bomo pripravili profesionalne in oblikovno dovršene oblikovne predloge za izbrane promocijske medije po katerih boste lahko samostojno nadaljevali s pripravo promocijskih akcij.

Mojca Gorjan

Predavateljica ter idejni in programski vodja Poslovno Kreativne šole

Sicer oblikovalka, ki pa se zadnjih 15 let intenzivno ukvarja z raziskovanjem in poučevanjem na področjih sodobnega pristopa k podjetništvu, promocije, komunikacije, kreativnega razmišljanja, spodbujanja ustvarjalnosti, psihologije (s poudarkom na motivaciji in sprejemanju odločitev) ter filozofije.

Strastna zagovornica pomena ustvarjalnosti ter izobraževanja v vseh starostnih obdobjih, … za osebnostni razvoj, napredek in premagovanje vsakodnevnih življenjskih ter kariernih ovir. Ena tistih, katerim nikoli ne zmanjka novih idej, ki verjame v moč pozitivnega mišljenja ter zagovarja dejstvo, da lahko prav vsak uresniči še tako visoko zastavljene cilje.

Več > Portfolio

komu je namenjeno:

Samostojni podjetniki

Ko se odločamo za samostojno poslovno pot je naša vizija osredotočena na našo ponudbo, tisto od katere bi radi živeli, a prav kmalu se soočimo z dejstvom, da samostojna pot pomeni, da moramo biti po malem tudi prodajalci, marketingaši, oblikovalci, tekstopisci, skorajda še programerji, računovodje in še marsikaj.

Prav na vseh področjih vam res ne morem priskočiti na pomoč, vsekakor pa je podjetniška pot veliko lažja, če vam pri tem nekdo stoji ob strani z uporabnimi nasveti, ki jih je nabral skozi 30 let kariere na področju promocije in oblikovanja ter zdaj že dobrih 20 let tudi na področju izobraževanja.

Podjetja

Vzpostavitev dobrega promocijskega oddelka je odvisna od izkušenj, znanja in zagona promocijske ekipe, pa tudi od komunikacije med ostalimi oddelki podjetja ter vodstvom. Tekom rasti organizacije smo pogosto, kakor smo pač znali, vzpostavili načine promocije in pogosto se ti niso spremenili že leta ali celo desetletja. Promocije se lotevamo v zadnjem trenutku, ko nam gre že malo slabo in je pogosto že zelo prepozno, na način, ki ga poznamo, čeprav … ali morda ravno zaradi tega, le ta ne prinaša željenih rezultatov.

Morda je čas, da skupaj preverimo kaj počnete narobe pri dosedanji promociji, naredimo promocijski načrt, se priučimo novih znanj s področij oblikovanja, promocije, priprave promocijskih besedil ter prodaje … mentorstvo namreč zajema tako izobraževanje, kakor tudi pomoč in svetovanje k analitičnemu pregledu aktualnega stanja v primerjavi z željami, ter asistenco pri vseh fazah na poti k zastavljenemu cilju.

Posamezniki

Za mentorstvo se med posamezniki odločajo predvsem kreativci, tisti ki iščejo nove priložnosti za delo in pridobivanje novih strank in projektov, ter vseh, ki bi radi svoje delo predstavili na ogled širši publiki, seveda pa smo odprti tudi za ostala sodelovanja.


Cenik mentorstva:

1x tedensko

480 € mesečno
  • 4 srečanja po 3 ure
  • 4 konzultacije* / preko telefona ali maila
  • skupaj 14 ur / mesečno
  • do 2 osebi / možnost doplačila za dodatne udeležence

2x mesečno

260 € mesečno
  • 2 srečanji po 3 ure
  • 2 konzultaciji* / preko telefona ali maila
  • skupaj 7 ur / mesečno
  • do 2 osebi / možnost doplačila za dodatne udeležence

1x mesečno

140 € mesečno
  • 1 srečanje po 3 ure
  • 1 konzultacija* / preko telefona ali maila
  • skupaj 3,5 ure / mesečno
  • do 2 osebi / možnost doplačila za dodatne udeležence

*Konzultacije niso nujne, so pa namenjene pregledu vaših nalog ali dodatnim vprašanjem, ki se pojavijo med enim in drugim srečanjem in trajajo do 30 minut v vnaprej dogovorjenem terminu.

priprava ponudbe:


Potrebujete uradno ponudbo? Za pripravo nam preko e-pošte ali telefona sporočite spodaj naštete podatke:

  • izbrano izobraževanje oz. izobraževanja, če se zanimate za več izobraževanj,
  • željeno število udeležencev,
  • dneve in ure ki vam najbolj ustrezajo,
  • v primeru prilagoditve programa čimbolj natančno opišite vaše želje in pričakovanja,
  • podatke za ponudbo: naziv organizacije, naslov ter davčno številko,
  • ime, e-poštni naslov ter telefonsko številko kontaktne osebe z vaše strani.

Za vsa morebitna vprašanja in usklajevanja glede priprave ponudbe oz. uskladitve terminov in programa smo dosegljivi preko e-pošte in telefonske številke 040 512 215

Piši za ponudbo

Opombe in pogoji plačila:


  • račun se izdaja konec meseca za naslednji mesec, plačilo pa mora biti izpeljano najkasneje 3 delovne dni pred prvim srečanjem tekočega meseca,
  • termini srečanj se dogovorijo vnaprej in so fiksni, npr. vsak ponedeljek med 9.00 in 12.00 uro / vsako drugo sredo med. 13.00 in 16.00 uro / vsak prvi torek v mesecu …
  • ure posameznega paketa je potrebno izkoristiti v roku meseca od dneva plačila. Prestavitev termina je v izjemnih/nujnih primerih možna le 1x mesečno in ga je potrebno izkoristiti v roku enega tromesečja, sicer zapade.
  • izobraževanje poteka na vaši opremi, kar pomeni da mora imeti na računalniških tečajih vsak udeleženec svoj računalnik z inštalacijo programa. Priporočamo sicer, da vsak udeleženec dela na svojem računalniku, opcijsko (če to ni izvedljivo) je lahko tudi 1 računalnik na 2 osebi.
  • naročnik dolžan poskrbeti za miren prostor, kjer bo možno izobraževanje izpeljati brez motečih prekinitev, v primeru več udeležencev pa tudi projektor ali večji monitor na katerega bo možno prikazovati vsebine predavanja. Predavatelj/ica pride z lastnim prenosnikom in lastno inštalacijo programa.

Ugodnosti:


  • po treh mesecih neprekinjenega mentorstva vam pripada 5% popust,
  • po šestih mesecih neprekinjenega mentorstva vam pripada 10% popust,
  • po devetih mesecih neprekinjenega mentorstva vam pripada 15% popust,
  • po enem letu neprekinjenega mentorstva vam pripada 20% popust,
  • v primeru prekinitve in kasnejše ponovne vzpostavitve sodelovanja se popusti štejejo od začetka.

Doplačila:


  • cene veljajo za izobraževanja v Ljubljani – na vaši lokaciji. V primeru izvedbe izobraževanja izven Ljubljane se zaračunavajo tudi potni stroški po uradni tarifi 0,37 € / km.
  • cene veljajo za udeležbo enega ali dveh udeležencev za vsako dodatno osebo na izobraževanju se obračuna +10 % oz. nad dodatne 3 osebe +7,5 % na osebo …